Ik had even een vraag!
Stierenballen zijn die een beetje voedzaam voor honden en katten? ???
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ja hoor. Prima voer. Volgens mij bevatten ze veel vitamine E en selenium....Ow! Nou dan zullen we ze dat binnenkort eens voorzetten!
Ollie schreef: Ow! Nou dan zullen we ze dat binnenkort eens voorzetten!Je moet wel in de gaten houden dat je het moet rekenen (qua structuur) tot orgaanvlees.
Lizzy schreef: Je moet wel in de gaten houden dat je het moet rekenen (qua structuur) tot orgaanvlees.Ja dat begrijp ik, ik had het eingelijk meer voor de kat in gedachten maar zo nu en dan ook voor de honden 1!
bernerfan schreef: stierenballen ??? ....zouden ze dat eten joh?Hier vreten ze alles
lot25 schreef: Hoi hoi,Bij de ene slachter betaal je een euro per kilo, bij de andere krijg je ze gratis!
die ballen, wat kosten die zoal????
bernerfan schreef: stierenballen ??? ....zouden ze dat eten joh?Ik heb het nog niet geprobeerd!
tieneke schreef: Hier vreten ze allesen dat vinden ze dan ook nog lekker ?
Ollie schreef: Ik heb het nog niet geprobeerd!zou je dat wel proberen dan ?
bernerfan schreef: en dat vinden ze dan ook nog lekker ?Stierenballen heb ik nog nooit gegeven maar echt alles van wat voor soort vlees gaat hier probleemloos naar binnen in no-time
bernerfan schreef: zou je dat wel proberen dan ?ja was ik wel van plan, om aan de kat te geven!