Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: ik wil iets meer genuanceerd reageren, als je het heb over de vaccinatie tegen Parvo virus, Hondenziekte en Leverziekte, dan is hij vast tot in een eeuwigheid gedekt, maar als jouw oude hond nog veel in water komt, of zwem, of bij sloten waar veel ratten voorkomt, dan is het misschien toch het overwegen waard om alleen tegen Leptospirose te vaccineren, dat is de ziekte van Weil, maar goed, dat is hoe ik er over denkOp de eerste drie (virussen) wordt getiterd, voor Weil niet, die staat er een beetje buiten, dat is een bac.
conleeuw schreef: ik wil iets meer genuanceerd reageren, als je het heb over de vaccinatie tegen Parvo virus, Hondenziekte en Leverziekte, dan is hij vast tot in een eeuwigheid gedekt, maar als jouw oude hond nog veel in water komt, of zwem, of bij sloten waar veel ratten voorkomt, dan is het misschien toch het overwegen waard om alleen tegen Leptospirose te vaccineren, dat is de ziekte van Weil, maar goed, dat is hoe ik er over denkOkay, daar ben ik het mee eens ;-)
Drijver schreef: Ben het eens met conleeuw.Als Rabies verplicht is in dat land ofwel je moet die enting hebben om de grens over te mogen, dan moet die uiteraard gezet worden.
Maar hoe doen de mensen die in het buitenland wonen, die niet laten enten, dit met de rabiësenting?
Suzanne schreef: Als Rabies verplicht is in dat land ofwel je moet die enting hebben om de grens over te mogen, dan moet die uiteraard gezet worden.Dat begrijp ik ook ja, en ik deel je mening. Maar er wonen mensen in het buitenland die niet laten enten, ook niet tegen rabiës.
Dat is althans mijn mening.
Suzanne