yazzie schreef:
Bij mij ging het gelukkig supermakkelijk. Ik heb aangegeven dat ik alleen Weil wilde enten. De enige vraag die mij werd gesteld was of ik niet tegen Pi en kennelhoest (via de neus) wilde laten vaccineren. Nee dus, alleen Weil. Nou, dat was geen probleem en alletwee mijn honden hebben dus alleen Weil gevaccineerd gekregen, zonder rompslomp en bangmakerij. Ik heb overigens wel vooraf gebeld of ze alleen de Weilenting op voorraad hadden en dat hadden/hebben ze. Ter info: betreft Dierenkliniek Zuiderkaag in Schagen. Het kan dus echt zonder problemen/toespraken.
Zo kan het dus ook, Ik heb nu bij drie dierenartsen hier geinformeerd, en kreeg bij alledrie dezelfde reaktie.
Wat ze me ook vertelde is, dat als ik wellicht alleen de Weil wilde enten vanwege het geld!!!,, ja jullie horen het goed.
Ik niet moest verwachten dat het veel goedkoper was, want dat gaat me gewoon bijna 50 euro kosten,, waarop ik erg "pistoff" was, en zei dat ik het hoe dan ook een schande vond dat men grof geld vraagt voor zo'n enting, ik zei denkt u nu echt dat ik voor een gewone enting in de gulden tijd(ik weet het mag je niet meer zeggen)
Ruim 117 gulden was kwijt geweest. Al zou het geld van belang zijn(wat het overigens niet is) dan nog waar haalt zo'huppelmuts het recht vandaan om zo tegen de klanten te praten,, denk dat ze zich niet realiseren, dat ze dankzij ons nog bestaan.