Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Het Woud is een prima laboratorium on mestonderzoek te laten doen. Ze zijn snel en betrouwbaar en geven aan welke wormen er gevonden zijn. Neemt niet weg dat ze van voeding drie keer geen kaas gegeten hebben. Tja, je kunt (misschien) niet overal goed in zijn? Ik vind het in ieder geval fijn om de mest van mijn honden hier naartoe te sturen omdat mijn DA mestonderzoeken allemaal 3 keer flauwekul vindt en ik geen zin heb in discussie.Geef je dan ook een bij verschillende soorten wormen ook een ander soort wormmiddel. of is één soort wormmiddel voldoende.
WillyP schreef: Vandaag is er een mestonderzoek gedaan van Baiko. Nu zijn er eitjes in de ontlasting gevonden. Wat zegt dat? Zijn er dan ook wormen? De DA adviseert een wormenkuur.Werd er ook aangegeven van wélke worm er eitjes gevonden zijn? Dat zou voor mij wel uitmaken v.w.b. het soort ontworming ik zou toepassen, en óf ik zou ontwormen.
tristan schreef:Je zegt naar een andere DA bij jouw in de buurt, waarom niet weer naar Het Woud? Mijn DA wil het wel doen , maar ik denk dat ik de volgende keer het bij Het Woud laat doen.
Overigens ga ik voor het volgende ontlastingsonderzoek naar een andere Da hier in de buurt, die het wel wil doen.
WillyP schreef: Je zegt naar een andere DA bij jouw in de buurt, waarom niet weer naar Het Woud? Mijn DA wil het wel doen , maar ik denk dat ik de volgende keer het bij Het Woud laat doen.Ik heb een Da hier dichtbij waar ik vlooienspul etc. haal, die staat niet zo open voor afwijkende dingen. Dus gaan we naar een andere voor de vaccinaties etc. Toen de 'behandelende' Da hoorde dat ik niet standaard ontworm maar ontlastingsonderzoek liet doen vroeg zij waar ik het dan heen stuurde en wat het kostte. Vervolgens stelde zij voor dat het ook wel bij hen kon, het zou dan niet duurder zijn, en ik bespaar de portokosten.
WillyP schreef: Wat zijn de kosten bij Het Woud? Ik moest nu iets van ?7,- betalen bij mijn eigen dierenarts.http://www.wormbestrijding.nl/bestellen_kits.html