Iemand suggesties, want voor bijvoorbeeld makreelfilet, wil hij wel door de muur

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Weet je hoe je ze vis kunt laten eten?Ik geef zelf altijd rauwe sardientjes, maar leg deze nooit in water, ik geef ze altijd wanneer ze ontdooid zijn en wandor en yindra eten ze dan ook als een gek op, ze vinden ze heel erg lekker. Als je sardientjes in het water legt worden ze toch verhit, worden dan de graten niet scherp?
Leo belt net, staat in de supermarkt, of hij wat moet nemen. Aangezien het hier 'vrijdag visdag' is en ik geen blikjes vis in huis had, vroeg ik hem een blikje roze zalm mee te nemen.
Ik sta het blikje open te maken en zie voorbij schieten 'rode zalm'. Maar ja, blikje al open, dus blikje voor de honden
Aangezien ik ook nog wat nep-parmazaanse kaas over had (die mot ik niet - niet te knagen!) heb ik die erover heen geraspt. En dat gemengd (zalm + kaas + groentes). En dat gemengd met rauwe sardientjes (eerst 10 minuten in heet water gelegd - dat doe ik ook altijd om de lijkstijfheid eruit te halen. Vis + graten worden dan weer soepeler). Ze vonden het heerlijk.....
(gekke Henk).