Moderator: Lizzy
Nadia schreef: *aagmodusaan* je mag het nog wel met ons delen... *aagmodusuit*aagje !!!!!!
De Geijsjes schreef: aagje !!!!!!Maar het volgens schema van nobivac moet je DHP wel boosteren op 1 jarige leeftijd, pas dan ben je zeker 3 jaar beschermd.
Kortgezegd komt het erop neer dat ik geen herinnering van DA had gehad voor de enting
op 1 jarige leeftijd. Denk dat het komt omdat ik bijna alle entingen als pup apart heb laten zetten met een
paar weken er tussen. Ik kwam er nu achter dat het 4 maanden geleden had moeten
gebeuren slechte hondenmama he
Ik was benieuwd of het erg uitmaakte dat we dus "te laat" zijn maar heb geen antwoord meer nodig. Ik ben maar
gewoon gegaan voor de DHP, maar ze gaf aan dat alleen Pi nodig is omdat de D en H van nobivac
allebei nu ook 3 jaar geldig zijn Dus hij is weer beschermd Fijne DA !!!!!
*Dorothea* schreef: Maar het volgens schema van nobivac moet je DHP wel boosteren op 1 jarige leeftijd, pas dan ben je zeker 3 jaar beschermd.pffff ... het is voor een leek als ik wel een doolhof hoor dat enten
De Geijsjes schreef: pffff ... het is voor een leek als ik wel een doolhof hoor dat entenVolgens mij hebben wij dezelfde DA Daisy? Ik heb Yilla laten titeren met 1 jaar maar ze daaruit bleek dat ze geënt moest worden, de DA raadde het ook aan om te boosteren, dus dan zegt ze 2 verschillende dingen?
ik zal het morgen nog eens voorleggen kijken wat ze zeggen
ellenned schreef: Volgens mij hebben wij dezelfde DA Daisy? Ik heb Yilla laten titeren met 1 jaar maar ze daaruit bleek dat ze geënt moest worden, de DA raadde het ook aan om te boosteren, dus dan zegt ze 2 verschillende dingen?Ja we hebben dezelfde DA, maar er werken wel meerdere dierenartsen he Ik ga
De Geijsjes schreef: Nagevraagd bij DA: volgens de fabrikant hoef je niet meer te boosteren enIk geloof dat ik dan toch zou titeren voor de zekerheid, Yilla had die boost wel nodig.
is de enting 3 jaar geldig. Gijs zou nu goed ge-ent moeten zijn.
HannekeKjell schreef: ??? maar P in DHP is toch Parvo en Pi is Para Influenza...En Para Influenza is niet dodelijk, daar zou ik sowieso niet tegen enten.Klopt! (maar het werd anders verteld, dat de DH 3 jaar geldig is en dat het om de P ging ... )
Ik zou persoonlijk DHP wel boosteren op 1 jarige leeftijd en dit daarna niet meer enten of na 3 jaar titeren.
Ik heb je verhaal nog een keer gelezen en ik denk dat ze bedoelen dat DHP 3 jaar geldig is en dat Pi 1 jaar geldig is.
DHP-Pi wordt namelijk vaak in 1x gespoten. Ik zou nu dus 1x DHP laten boosteren en géén DHP-Pi er in laten jassen.