Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door _Sandra_
Dana moet gevaccineerd worden.. oeps helemaal erdoorheen geschoten.

Nu wil ik een afspraak maken voor titeren, maar nu ben ik vergeten wat je wel kunt titeren en wat je wel nog moet vaccineren...

Weil hoort elk jaar (is een discussie maar goed)
Kennelhoest doe ik niet
Rabiës heeft ze vorig jaar gehad.
Blijft over? Parvo, leverziekte, hondenziekte... zijn die entingen van nobivac 3 jaar geldig?
Door HannekeKjell
_Sandra_ schreef: Blijft over? Parvo, leverziekte, hondenziekte... zijn die entingen van nobivac 3 jaar geldig?
Ja die zijn 3 jaar geldig.
Door May Linn
Weil is idd optioneel, zou die persoonlijk wel ergens in april/mei zetten omdat hij maar een krap jaar geldig is.
En Weil eigenlijk alleen maar in en om het water opgelopen kan worden, bij warmer weer dus.

Enting van Noviabac is idd 3 jaar geldig.
Maar als je bv met je honden naar shows of clubs of wedstrijden wil is het wel handig dat door de dierenarts in je boekje te vermelden.
Dit doen ze vaak namelijk niet, ze zetten dan erbij bv volgend jaar terug voor kleine cocktail.
Door _Sandra_
Ik woon in het bos met veel waterplassen op de weg en ja ze drinken daaruit.
Ik heb ook veel muizen hier, dus ik neem aan ook ratten.
Weil lijkt mij daarom wel belangrijk ja.

Dana heeft geen nobivac enting, maar dan laat ik dat toch gewoon gaan. Ik ga laten titeren namelijk, kan ik dat dan het beste doen tegen de tijd dat ze 3 jaar om zijn of zou ik het in haar geval toch eerder doen, omdat zij eurican entingen heeft die wel elk jaar zouden moeten?
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door