Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Molllie
#1883611
Omdat ik het vermoeden heb dat de poes vlooien heeft, heb ik voor beiden stronghold gekocht, voor de poes en de hond dus, maar nu heb ik gisteren ook de hond gewassen en de dierenarts zei dat ik nu twee dagen wachten voor ik m de stronghold geef, maar ik lees hier niets over in de gebruiksaanwijzing, alleen dat de vacht droog moet zijn.
Weet iemand dus of dit waar is want ik wou vandaag eigenlijk beginnen met de vlooienoorlog :(
Door Mevroi Kruim
#1883848
Hm ... vreemd ... ik heb ff gecheckt en het is niet een middel dat in het huidvet gaat zitten, het wordt via de huid in het bloed opgenomen en zo door het lichaam verspreid. Ik dacht nl eerst dat de reden zou zijn dat de huid minder vet is door wassen.
Ik zou het de da eens vragen.
Door Molllie
#1884111
nou de da zei dus dat ik twee dagen moet wachten omdat ik m gewassen had, de poes heb ik wel meteen haar druppels gegeven en alles is ingesprayed met een omgevingspray, hoop dat die pokkebeesten nu eindelijk doodgaan >:(
Gebruikersavatar
Door lauraV
#1884142
nu heb ik hier 2 dames die niet echt op dingen / vlooienmiddel reageren , maar op stronghold willen ze alleen maar krabben op de plek waar gedruppeld is :-[
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door