Lizzy schreef:
Tja, als ik eerlijk ben zou ik zelf al helemaal geen versvlees geven en direct gaan barfen. Wel dmv eerst de kippennekken en kippenvleugels eerst te malen, maar na 1 week (als ze het bot en vlees en groente goed verdragen) zou ik al geplette kippennekken 'heel' gaan geven (en vleugels nog steeds malen - veel te klein voor zo'n grote hond). En al vrij snel daarop zou ik zelf al grote stukken zacht 'prooidier' geven (bijv een halve kip). Tenminste, als de kippennekken goed verdragen wordt.
hmmm oke.
ik heb alleen geen molen voor botten

ik denk althans niet dat de keukenmachine dat gaat waarderen...
is daar een niet te dure oplossing voor te vinden?
niet te duur graag omdat ik er van uit ga dat het tijdelijk is... voor de boeven heb ik nog nooit botten gemalen.
Ik merk aan Nora wel dat ze met de wat stevigere botten wat moeite krijgt (ze is 14,5), maar daarbij is malen sowieso al geen optie geloof ik?
ik heb ergens ook gemalen kipkarkassen gezien maar ik probeer me te herinneren waar... op de markt misschien...
hoewel het geen schrokkerd is zijn kipvleugels wel eng klein inderdaad in zo'n muil. dan komt een halve kip inderdaad sneller in de buurt
maar als ik het zo lees is mijn idee over wanneer over te stappen zeker niet te snel, da's mooi.