Ik ga proberen of ik de lucht met azijn uit de bank kan krijgen ( heb ik hier een pagina's terug gelezen ) maar dat heeft natuurlijk totaal geen zin als ze er een half uur later weer zit te zeiken ....... HELP!!
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Eidos schreef: Sorry, ben geloof ik niet duidelijk genoeg geweest.Misschien de kattebak beneden neerzetten ipv boven zodat ze er makkelijk bij kan?
Vorige week donderdag ben ik naar de DA geweest met fleur omdat ze de laatste tijd last had van hoestaanvallen, en erg vermagerd was. Aangezien vorige jaar uit de bloedtest kwam dat haar nieren niet meer optimaal werken wilde ik dit ook gelijk laten testen. Haar nieren zijn inmiddels prima in orde. en met haar schildklier is niks aan de hand. De dexoral heeft ze niet voor haar dementie gekregen maar voor haar astmatische bronchtis ( is dus geconstateerd vorige week ). Ga mijn kat echt niet zomaar prednison geven hoor![]()
.. vind het bijna al erg dat ze het nu nodig heeft. Ik ga met mijn beesten allemaal naar dierenkliniek kortenoord in wageningen en die hebben echt wel eerder een demente kat gezien hoor
. Dat mauwen komt me heel bekend voor ... Alleen is dat niet alleen maar snachts maar buiten het slapen om bijna de hele tijd.
Je zegt dat ze erg jong isMaar de gemiddelde leeftijd voor birmanen is zo rond de 10 11 jaar oud... Dus helaas dat gaat bij dit ras niet op .. Ik heb echt wel negedacht over de problemen en plaats dit bericht dus ook niet zomaar.... Ik zit echt met mn handen in het haar!! Heb mn moeder vanmiddag aan de telefoon gehad en die was heel duidelijk.... Niet te lang rekken, geef haar een waardevol einde voordat ze echt haar eigen nest en zichzelf gaat bevuilen.... Wat moet ik nou ??????
![]()
Eidos schreef: Ja maar dan zit ik met het probleem dat Eidos hem leegvreetKan je niet zo'n kattebak kopen met een dak en een luikje, zeg maar? Daar past zijn grote kop toch niet in?![]()
![]()
An schreef: Ik zou de bak ook gewoon beneden zetten.Hoi,
Kefraya schreef: Hoi,Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
sorry dat ik je verkeerd begrepen heb ivm die prednison![]()
Kefraya schreef: Hoi,Geef niet hoor
sorry dat ik je verkeerd begrepen heb ivm die prednison
Ik begrijp maar al te goed dat het probleem heel groot is en dat je er wanhopig van kan worden.
Sommige da's zijn snel met medicijnen, zonder echt verder te kijken, maar dat kan ik van een afstand niet zien!
Wat geweldig trouwens dat Fleur al 14 is terwijl Birmanen niet zo oud worden! Je hebt vast ontzettend goed voor haar gezorgd!
De suggestie om de kattenbak beneden te zetten lijkt me heel goed. Heb je dat al geprobeerd? En werkt dat?
Laatste stomme vragen dan: is er al gekeken naar blaasproblemen en aanverwanten of alleen naar de nierfunctie? Je schrijft ook dat ze erg mager geworden is. Eet ze slecht of weet je da wat de oorzaak kan zijn?
Ik stel voorlopig maar even wat vragen ...