Ingrid
Moderator: Lizzy
danielle1980 schreef: mijn teefje is gedekt en normaal laat ik dr ook enten indien nodig.Nog eerder
maar de enting is nu van 2 jaar geleden ruim.
ik ga overdenken of ik mn puppen nu iets eerder zal enten dan normaal
vagebond schreef: Mabiche is 2 maanden eerder loops geworden en nu dus eergister gedekt. Vier jaar geleden heb ik haar laten titeren voor haar 1ste nestje, alles was goed, nu dus te laat met titeren. Ik ga straks een afspraak maken om te titeren. Maar wat als de waardes niet goed zijn? Dan toch laten enten? Godzijdank had ik wel alvast een afspraak gemaakt voor het oogonderzoek vorige weekIn jouw geval zou ik dus niks doen. Ik zou een drachtige teef niet vaccineren, dus dan heeft die titertest ook geen zin, als ik er niets mee doe., precies op tijd.
Ingrid
Angelique schreef: Nog eerderlaatste nest had ik pas op bijna 9 weken laten enten, dats toch niet vroeg voor puppers
Angels' enting is over 4 maanden verlopen (3-jarige) maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om de puppen eerder te enten. Denk echt dat je er meer kwaad dan goed mee doet![]()
danielle1980 schreef: laatste nest had ik pas op bijna 9 weken laten enten, dats toch niet vroeg voor puppersZeg dat dan
ik bedoel dus als devil pups krijg om die dan met 8 weken te enten, snappie![]()
Angelique schreef: Zeg dat danhaha nee, ik ent pas een week voor ze weggaan normaal, want moeder is altijd goed geent.Ik ging uit van "normaal: dus 6 weken.
Nu snap ik 'men een week eerder zal geen kwaad doen natuurlijk, want ze hebben dan al de voorsprng dat ze met 6 weken niks gehad hebben.
vagebond schreef: Als de titer niet zo goed zou zijn voor de parvo, dan kan ik mss eerder de pups enten of zo? Weetniet, ik wilde toch Mabiche met een week of 4 laten titeren, gewoon ook voor mijn eigen gemoedsrust.Als jij met eerder wel "eerder dan 6 weken" bedoeld. Dat zou ik dus ook niet doen. Lijkt me echt niet bevorderlijk voor de pups om nog vroeger gevaccineerd te worden.
Ingrid