Moderator: Lizzy
Mevroi Kruim schreef: Fijngemalen, anders komen ze er net zo uit als ze er in gingenOh jammer, vond dat wel een mooie hondendrol decoratie anders
Mevroi Kruim schreef: 500 g 3x daags dat lijkt me wel erg veel, zelfs voor een Sint Bernhard ...Jemig ja, dat kan toch nooit kloppen. En ook nog 3x daags. Maar als wurmpie zou ik denk ik dan wel heel snel de wijk nemen als dat op me afkwam
Mevroi Kruim schreef: 500 g 3x daags dat lijkt me wel erg veel, zelfs voor een Sint Bernhard ...
Irish schreef: Oh jammer, vond dat wel een mooie hondendrol decoratie andersIk maal ze in de electric koffiemolen, net als alle zaadjes,nootjes, pitjes en eierenschaal, werkt perfect!
Is met een vijzel plat/fijn malen voldoende? Geen idee of mijn centrifuge noten aankan ???
hedwig schreef: Bedankt allemaal. Ik heb de pitten met wat van dat aanhangend vezelspul fijngemalen met de staafmixer. het was een enorm kabaal, maar het is een redelijke mousse geworden. Ik doe gewoon een lepel door het eten tot het op is. Mijn honden hebben geen wormen (denk ik) maar ik had die pitten over en wil daar graag iets nuttigs en gezonds mee doen.Ik neem aan de je de pitten met schil en al hebt gemalen? Dat zal dan meer als vulling dienst doen dan dat ze er wat voedingswaardes uit halen.