Ik lees vaak dat mensen hun honden knoflookpillen geven. Ik ben alleen niet helemaal op de hoogte waar dat nu ook alweer goed voor is. En welk merk geef je dan en hoeveel per dag?
Moderator: Lizzy
Truus schreef: Harry geeft trouw iedere dag een pilletje....dus vers is beterJa![]()
Truus schreef: Harry geeft trouw iedere dag een pilletje....dus vers is beterPilletje kan ook. Maar bij honden doseer je met pillen gewoon snel over. Als er bijv. op de verpakking staat dat een volwassen mens 1 pil per dag moet nemen, dan is 1 pil per dag voor een hondje gewoon teveel.![]()
Lizzy schreef: Pilletje kan ook. Maar bij honden doseer je met pillen gewoon snel over. Als er bijv. op de verpakking staat dat een volwassen mens 1 pil per dag moet nemen, dan is 1 pil per dag voor een hondje gewoon teveel.O...O.K. Omdat onze honden niet van die hele grote zijn, en ze dus bloedarmoede kunnen krijegn bij een overdosis, lijkt het me i.d.d geen goed idee meer.
Marion schreef: ik zou eerder 1 keer per week een teentje geven denk ik ??? bij een jack van 6 kilo dan, die van 11 kilo kan wel iets meer hebben.Ik zou liever 2 x per week 'n halve geven...soms kan 1 teentje TEveel sterke knoflooksmaak geven wat niet elke hond lekker vind.