Elke keer als ik Chasey heb bespoten met het Tea Tree mengsel, dan gaat hij lopen niezen, rond rennen als een kip zonder kop en overal tegenaan schuren.
Zijn er meer die dit doen? of heb ik zo debiele hond?
Moderator: Lizzy
In het begin was Chasey ook zo angstig voor de fles, maar nu niet meer, hij vind het niet fijn, maar rent niet weg en komt gewoon als ik roep. Met Frontline, deed hij dit trouwens ook, dat wegkruipen dan he, dus dat was meteen geen optie meer en toen ik over TT hoorde dacht ik dat is de oplossing. Maar meneer is er natuurlijk 1 met een gebruiksaanwijzing die ik niet heb meegekregen, helaas soms. Dus er zal wel iets engs gebeurd zijn met een psssssttttt geluid.
Maar ik ben blij dat Ik niet de enige ben met een rare flippo als hond.
Trouwens Ink, welkom terug. Heb je wel gemist hoor .
Elke keer als ik Chasey heb bespoten met het Tea Tree mengsel, dan gaat hij lopen niezen, rond rennen als een kip zonder kop en overal tegenaan schuren.Komt mij heel bekend voor Ze doen het hier ook, allebei. en de hond van mijn ouders doet dat ook. Ze kunnen zo gelijk de energie een beetje kwijt
Zijn er meer die dit doen? of heb ik zo debiele hond?
Sam is net zo maf als Chasey. Als een dolle door het huis en/of door te tuin en maar rollen. Als ik de fles pak kruipt ie al helemaal in elkaar ...Ik ben ook gestopt. Ze wordt er super angstig van en blijft dat ook een poosje. Het verpest voor haar echt de wandeling die er vaak na komt. Ik heb nu een flesje flea and tick spray waar ze wel tegen kan. Dat vind ze alleen maar een beetje vervelend.
Dus ik ben ermee gestopt. Om hem nou iedere keer hartklachten te bezorgen vind ik ook zo wat.