Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door tt-tjes
#1686270
Chendo moet zo meteen weer in bad. Ik heb hem vrijdag gedruppeld met Pulvex en hij jeukt zich behoorlijk.
Ik ga hem dadelijk maar wassen, maar ik vroeg me af of ik hem dan andere druppels mag geven of hoe lang daar tussen mag zitten.
Ik ga zaterdag naar de Veluwe en wil hem toch graag een beetje beschermd hebben tegen teken.
#1687946
nikèdog2000 schreef: er is helemaal niets wat helpt tegen teken
gewoon iedere dag kijken of hij teken heeft
Nou dat ben ik niet met je eens, toen ik nog pulvex gebruikte zag ik geen enkele teek.
Nu tijdens de vakantie niks gegeven, meerdere keren per dag nagekeken en toch twee volgezogen teken gemist.
Door Borke
#1688159
Ik zweer ook bij Pulvex!
Ik gebruik het altijd als we op vakantie gaan, thuis probeer ik het met grondige controles te ondervangen, maar in Frankrijk wil ik geen risico's lopen!
Door Lizzy
#1689489
tt-tjes schreef: Chendo moet zo meteen weer in bad. Ik heb hem vrijdag gedruppeld met Pulvex en hij jeukt zich behoorlijk.
Ik ga hem dadelijk maar wassen, maar ik vroeg me af of ik hem dan andere druppels mag geven of hoe lang daar tussen mag zitten.
Ik ga zaterdag naar de Veluwe en wil hem toch graag een beetje beschermd hebben tegen teken.
Jammer dat het antwoord op je vraag er nog niet tussen zit. Ik heb echt ook geen flets idee hoe lang er tussen een behandeling Pulvex en andere tekendruppels mag zitten. Ik zie wel dit op de website staan:

#Mag Pulvex gecombineerd worden?

Niet combineren met andere insecticiden zoals andere pyrethroïden, organofosforverbindingen en carbamaten.

Neem anders contact op met de fabrikant: http://www.scalibor.nl/contact-us.asp
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door