Moderator: Lizzy
Gotan schreef: Dat zei ik dus ook tegen hem maar ik kreeg een hele preek over dat het bot splinterd en hij wilde het niet voor me bestellen.De enige mogelijkheid is...toch laten bestellen en de slager laten ondertekenen, dat hij niet verantwoordelijk is
Gotan schreef: Dat zei ik dus ook tegen hem maar ik kreeg een hele preek over dat het bot splinterd en hij wilde het niet voor me bestellen.Wat een rare slager
CaSanGio schreef: Hier staan lamsribben frequent op het menu maar ze splinteren nooit, althans ik heb het nog niet gezien, misschien splinteren ze in de bek maar als ze het goed kauwen hebben ze er geen last van. Je kunt hiervoor het beste naar een turkse slager gaan, is ook goedkoper.
CaSanGio schreef:Dat klopt, hihihihi had het weer een verkeerd gedaan
Lupa schreef: ze verkopen bv "knarsjes" speciaal voor de hond maar dat is wel van varken.zijn knarsjes echt altijd varkensvlees? Ik lees regelmatig dat mensen knarsjes voeren.
daarom koop ik altijd het meest toch bij de islamiet, ben ik zeker dat het geen varken is
Audrina schreef:Zo dat is duidelijk, bedankt
Mijn honden krijgen ook regelmatig van die "knarsjes" maar die komen bij de islamiet vandaan, dus dat is lam of rund.
evelyn02 schreef:in de tijd dat ik nog niet zo ervaren was, gas ik mijn honden knarsjes van de gewone slager, acheteraf blijken knarsjes van de varken te zijn, dus ik denk dat een gewone slager het niet zo nauw neemt.
zijn knarsjes echt altijd varkensvlees? Ik lees regelmatig dat mensen knarsjes voeren.
evelyn02 schreef:MIjn slager weet al (wist die al voordat ik arriveerde) dat varkensvlees voor honden nono is. Hier krijgen ze ook knarsbot maar alles is 200% zeker weten rund of kalf.
zijn knarsjes echt altijd varkensvlees? Ik lees regelmatig dat mensen knarsjes voeren.