Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Supermax
#190991
Hallo,
Zou ff willen weten of gerookte sprot ook mag. De visboer bij ons in de buurt had namelijk geen normale visjes :(. Maar dus wel gerookte sprot. Het was bedoeld voor de poezen, maar de ene kijkt er niet naar om en de ander vreet de kop eraf en laat de rest liggen.
Maar Max is er dus echt waanzinnig gek op ;D.
Dus heb ik het maar aan hem opgevoerd, niet in 1 keer natuurlijk!! ongeveer 2 visjes per dag.
Mag hij dit vaker hebben of is gerookte vis niet goed?
Door Lizzy
#191031
Ik ben niet erg dol op gerookte voedingswaar (kankerverwekkend). Misschien zo af en toe leuk als een tussendoortje (maar dan echt weinig en met mate want het is bremzout), maar dat zou voor mij het maximale zijn (ik zou het zelf niet geven trouwens).
Door Supermax
#191416
Hmm, wist dus niet dat gerookte etenswaar kankerverwekkend is.
Max kreeg het ook alleen maar als tussendoortje, vond het zonde om het weg te gooien en zelf lust ik het niet.....
Maar ok, zal dus op zoek gaan naar niet gerookte vis.
Zit bij ons in de buurt wel een haring en zalm fabriek, misschien daar eens informeren???
Door casangio
#194099
Supermax schreef: Hmm, wist dus niet dat gerookte etenswaar kankerverwekkend is.
Max kreeg het ook alleen maar als tussendoortje, vond het zonde om het weg te gooien en zelf lust ik het niet.....
Maar ok, zal dus op zoek gaan naar niet gerookte vis.
Zit bij ons in de buurt wel een haring en zalm fabriek, misschien daar eens informeren???

Gerookt is ongezond voor mens en dier. En het ligt er ook nog aan waarmee er gerookt wordt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door