Tof is van de week ingeent, ook tegen rabies.
ik heb het paspoort laten stempelen bij de RVV, het is dus nu gelegaliseerd.
nu vroeg de meneer daar of ik Tof ook weer mee terug neem vanuit Maleisie, dat was eerst niet het plan, ze zou naar mijn dochter in Singapore gaan.
Nu blijkt dat Singapore de meest idiote invoer beperkingen heeft voor onderandere honden, een quarantaine tijd van 30 dagen, waarbij de hond niet uit het hokje mag ??? anders moet je weer helemaal overnieuw beginnen
dus gaat ze gewoon weer mee terug naar Nederland als ik ook weer terug ga.
nu vertelde de meneer mij dat er dan een bloedproef gedaan moet worden, om te kijken of er voldoende antistoffen tegen de ziekte rabies in het bloed zijn.
dat kan in Nederland, ik ga dan naar de dierenarts en laat bloed afnemen, die sturen het op naar Duitsland en dan kunnen ze na 2 weken zien of ze voldoende antistoffen heeft ontwikkeld.
ik heb hier een paar maal gelezen dat er hier ook in Nederland testen gedaan kunnen worden, Tannetje zou dat kunnen heb ik ergens gelezen.
nu mijn vraag, is dat dezelfde test of is dat voor een andere ziekte zoals Parvo.
het voordeel zou zijn dat het niet te lang onderweg is, dan heb ik het allemaal gedaan ruim voordat ik weg ga.
wie kan mijn vraag beantwoorden