- wo 03 sep 2003, 19:05
Ik geef het ook aan mijn honden. Bij mij blijft er een met tijd en wijle poep eten. Ik merk weinig verschil wat dat betreft. Op de verpakking staat dat het goed is voor een prima conditie van de huid en de vacht, een goede spijsvertering, de instandhouding vaneen gezonde darmflora, een goede maag-darm werking, opwerken en instand houden van het pigment van de vacht.
Veendrenkstof is een natuurprodukt en bevat geen chemicalien.Dankzij de grote verscheidenheid van het uitgangsmateriaal is voor sanofor veendrenkstof zeer rijk aan organische bestanddelen zoals bitumen (wassen, olien, harsen), humine, lignine, huminezuur, eiwitten, ijzer, natrium, fosforzouten, aluminium, cellulose, hemi-cellulosen, stikstok, kiezelzuur, kalk, zwavel, koolzuur, onverzadigde vetndere biologisch aktieve stoffen. Door deze veelheid aan substanties is sanofor veendrenkstof een uiterst waardevolle aanvulling op het normale honden- en kattenvoer, zonder negatieve bijwerkingen.
Ik moet wel zeggen dat vooral avalon er beter uitziet (meer vacht) maar of dat door de veendrenkstof komt :-/ ik heb zoveel veranderd aan de voeding het laatste jaar. Zo krijgen ze dus ook vlees sinds dec vorig jaar 3x in de week.