ik laat Tof al jaren niet meer enten, maar zoals een paar weten gaat ze eind van het jaar mee naar Maleisie.
nu moet ze daarvoor de hele rits entingen krijgen, wat eigenlijk logisch is vanwege dat ze daar met andere dieren in aanraking komt en met andere ziektes.
ze is 7 jaar geleden ook al mee gegaan daar naartoe, en ik weet het een en ander hoe ze denken en wat ze doen.
ze krijgt hier voor ze weg gaat al haar entingen en dan moet ze binnen 30 dagen in Maleisie aankomen, tot zo ver kan ik accepteren, maar.....wat ze 7 jaar geleden ook hebben gedaan en waar ik nu dus ook weer bang voor ben, is dat ze, als ze daar aankomt, gelijk een nieuwe rabies injectie erin schieten, dus heeft ze 2 rabies injecties binnen 1 maand.
ze laten in een soort van formulier weten dat ze daartoe gerechtigd zijn, anders komt ze het land niet in. daar kun je dus niks tegen doen, mijn vraag nu is of er een mogelijkheid is om dit te voorkomen, of hier niet te laten enten, wat ik weer erg link vind, en daar komen ze achter omdat ze de entpapieren vragen en helemaal uitpluizen. ze zijn er namelijk panisch voor rabies, wat logisch is.
wie heeft er info over wat te doen of is het niet echt ernstig 2 injecties in 30 dagen , het lijkt me niet echt goed...