Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door tessa
Ik was vanavond bij de dierenarts om mijn pup de tweede enting te laten geven , het had met 9 weken gemoeten maar ze is nu twaalf weken dus volgens de arts was ik veels te laat en heeft ze nu de coctail gehad en over drie weken krijgt ze die nog een keer (daar moet ik me nog even in verdiepen, of ik dat zin vind hebben, wat vinden jullie?), verder vroeg ze of ik van plan was om naar het buitenland te gaan en zoniet dan zou de hond vast wel in pension gaan dus ze wou gelijk ook maar de kennelhoest vaccinatie geven.....NOU MOOI NIET!!!. Toen ik zei dat ik me aardig in de materie verdiept had en ik na de puppie enting helemaal niet meer laat enten werd het akelig stil en maakte de glimlach op het gezicht van de dierenarts plaats voor een dodelijke blik.... jammer dan!!
Door Lizzy
Ah, als het alleen bij een blik blijft.... dat is altijd nog beter als een vette preek over wat voor slechte eigenaar je bent... Toch jammer dat hij zo reageerde. Jammer dat hij niet open stond voor jouw kant van het verhaal. Jammer dat hij niet eens vroeg "oh, vertel eens, wat is dan jou mening?". Maar goed, zeker geen tijd voor, voor zo'n disciussie.....
Door Marion
tessa schreef: Ik was vanavond bij de dierenarts om mijn pup de tweede enting te laten geven , het had met 9 weken gemoeten maar ze is nu twaalf weken dus volgens de arts was ik veels te laat en heeft ze nu de coctail gehad en over drie weken krijgt ze die nog een keer (daar moet ik me nog even in verdiepen, of ik dat zin vind hebben, wat vinden jullie?), verder vroeg ze of ik van plan was om naar het buitenland te gaan en zoniet dan zou de hond vast wel in pension gaan dus ze wou gelijk ook maar de kennelhoest vaccinatie geven.....NOU MOOI NIET!!!. Toen ik zei dat ik me aardig in de materie verdiept had en ik na de puppie enting helemaal niet meer laat enten werd het akelig stil en maakte de glimlach op het gezicht van de dierenarts plaats voor een dodelijke blik.... jammer dan!!
Is er een speciale reden voor dat je hem pas met 12 weken ipv 9 weken hebt gegeven?
Door tessa
Nee, op zich niet, de drie weken waren sneller om dan ik in de gaten had, maar ik maak niet zon haast omdat ik vind dat het lichaam de tijd moet krijgen om de stoffen te verwerken.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door