Moderator: Lizzy
Pattie schreef: wauw...!! nee snappik..!! hoe kom ik er dan achter..!!! kan het niet naar mn mail gestuurd worden..!!??Wordt een beetje moeilijk. De naam van de desbetreffende DA komt wel in het boekje te staan. Als er iemand is die hierover gaat kwekken en het wordt doorgegeven dan wordt zijn vergunning ingetrokken dus...
Amsterdam woon ik
Peet schreef: Ahum....waarom zou je wel een stempel willen maar niet enten? Waarom gewoon niet niet-enten? Doe ik ook....maar niet enten en wel een stempel halen is bedrog.....daar ben ik niet helemaal mee eens.
Peet schreef: Ahum....waarom zou je wel een stempel willen maar niet enten? Waarom gewoon niet niet-enten? Doe ik ook....maar niet enten en wel een stempel halen is bedrog.....Nou ik heb nou eenmaal een goed entingboekje nodig voor de hondensport..?? vandaar, dan maar een beetje bedrog..
Pattie schreef:En als je je hond hebt verzekerd bij Dier en Zorg staat in de voorwaarden:
Nou ik heb nou eenmaal een goed entingboekje nodig voor de hondensport..?? vandaar, dan maar een beetje bedrog..
Mayka schreef:Als je een DA vind die adviseert om niet elk jaar te enten zit je dus goed begrijp ik.
En als je je hond hebt verzekerd bij Dier en Zorg staat in de voorwaarden:
"De verzekeringnemer is verplicht het verzekerde huisdier goed te verzorgen.
Daartoe wordt tevens gerekend de preventieve gezondheidszorg op advies
van de dierenarts, zoals jaarlijkse controle, vaccinaties en parasietenbestrijding
(vlooienbehandeling en ontworming etc.)."
In hoeverre ze dit controleren weet ik ook niet maar:
"Het niet nakomen van deze verplichtingen kan verlies van recht op vergoeding tot gevolg hebben."
Mayka schreef:en als mijn hond dood gaat aan teveel vaccinaties? wat staat er dan?
En als je je hond hebt verzekerd bij Dier en Zorg staat in de voorwaarden:
"De verzekeringnemer is verplicht het verzekerde huisdier goed te verzorgen.
Daartoe wordt tevens gerekend de preventieve gezondheidszorg op advies
van de dierenarts, zoals jaarlijkse controle, vaccinaties en parasietenbestrijding
(vlooienbehandeling en ontworming etc.)."
In hoeverre ze dit controleren weet ik ook niet maar:
"Het niet nakomen van deze verplichtingen kan verlies van recht op vergoeding tot gevolg hebben."