Welke andere entingen hebben jullie wel laten zetten? Want Jaia is nu helemaal nergens meer tegen beschermd omdat ze de entingen hebben 'omgekeerd'...
Toch best een ongerust gevoel
![Roll Eyes ::)](./images/smilies/rolleyes.gif)
Moderator: Lizzy
Nicky schreef: Jaia is wel ooit ge-ent tegen rabies, maar ze heeft een reversed nosodes behandeling gehad, grote kans dus dat er geen entstoffen meer in haar bloed zijn...Volgens mij is het niet zo dat de enting niet meer werkt bij de inverse. Want Erik geeft ook wel eens de inverse samen met de enting en dat zou dan zinloos zijn. De inverse zorgt ervoor dat de energetische verstoring tegengegaan wordt, niet de ontwikkeling van antistoffen. Dus Jaia is wel beschermd!
Ik vind het moeilijk...Erik zei meteen dat ik haar nooit meer moest laten enten, en daar ben ik het helemaal mee eens, behalve voor de rabies enting...omdat ze daar toch naar vragen bij campings en douane...
Over drie weken moeten we er voorlopig voor de laatste keer heen, en dan zal ik het vragen...Want het ging vooral om de 3 maanden enting die Jaia zo dwars zat...
Titerbepaling is een goed idee...ik zal meteen opzoeken hoe je dat in het frans uitlegt![]()
Nicky schreef: Vandaag bij De Bilt geweest en het over die Nosoden-enting gehad...Mocht het zo zijn dat we haar enten tegen rabies gaat het zowieso met Nosoden...en daar krijg je dus gewoon een stickertje en een handtekening voor!Even een verduidelijking. Als je inverse nosodes laat geven, dan wordt de Rabies enting zelf wel gezet, maar tegelijkertijd 'ontstoort' met nosodes. Je krijgt dus een stickertje voor die Rabies enting en niet voor de nosodes die de boel moeten ontstoren.