Als ik het weer even op mezelf betrek (het lijkt of het daar nog gedeeltelijk over gaat), over dat wel of geen botten voeren heb ik een ander topic opgestart en paar daagjes geleden.
Daar is mij dan ook aangeraden om eierschillen te voeren (niet voor altijd, maar tijdelijk), die spaar ik dus nu dan ook even op, maar heb er nog maar 2.
Morgen was ik van plan om weer eieren er door heen te doen, dus dan heb ik er al 4

.
En dan ga ik een poging doen om ze te malen.
Wat betreft dat aanklooien, ik vind mezelf nog wel in dat rijtje horen omdat ik nog niet alles in de smiezen heb.
Ook omdat ik nog niet geheel over ben, onder andere door de botten.
Wel worden de brokken steeds minder.
Als beginnende Barfer vind ik wel dat het ergens op lijkt, jullie zouden het misschien wel oneens met me kunnen zijn.
Variatie in vlees is er nog niet echt te vinden, wissel namelijk af tussen rundergehakt en kipfilet (want dat kan op het moment nl nog wel bij in de diepvries, maar die zit nu echt vol), groentes ed zit wel meer variatie in (en dan zorg ik ook dat ze min of meer geplet zijn zodat ze het kunnen opnemen, ipv ze in zn geheel te geven, heb nu ook een groente in huis die we nog nooit eerder in huis hebben gehad, had dat nl op het lijstje groentes zien staan en vlak daarop in de supermarkt zien liggen).
Eieren gaan er af en toe door, net als huttenkase en zo.
Gister toevallig nog runderhart er door heen gedaan, wat eerder een keer pens.
Het is nu wachten op de nieuwe diepvries, dan kan ik de oude in beslag nemen 8) .
Dan kan ik ook ander spul gaan halen voor meer variatie.
Steeds hetzelfde voeren doe ik dus niet helemaal, vooral omdat het steeds wat anders is wat door het vlees gaat, maar ik geef wel toe dat er wat meer variatie in het vlees zou mogen zitten.
Maarruh, toppie dat er een discussie op gang komt

.
Daarvoor had ik deze stelling opgezet (of alle antwoorden hadden hetzelfde moeten zijn, dat kan natuurlijk ook, dat iedereen het met elkaar eens is, blijkbaar in dit geval nog niet helemaal).