Moderator: Lizzy
danja schreef: Hallo, zit hier alles aandachtig door te lezen, maar er zijn wat zaken verwarrend. Eieren mag je geven, maar voor mijn hondjes maar 1 in de week en dan niet de schil dit kan scheuren en maagbloedingen veroorzaken. En hoe kook je een ei zonder de dooier? Groetjes AnnekeEieren geef je rauw mag met schil (mijn honden eten de schil niet) je geeft het gehele ei dus het eiwit en het eigeel.
sylvia schreef: Ik denk dat ze bedoelt dat de schil de maag kan verwonden, maar dit is niet het geval hoor mijn honden eten alleen de schil dus niet op, vinden ze niet lekker, het ei wel dat wordt zo opgelebberd, ik doe dus een rauw ei geven en de schillen laat ik drogen en maal ik met de koffiemolen en gebruik ik weleens bij de barfmaaltijden.(ook voor de katten)Nou, er is ook een topic waar wordt gesuggereerd dat eierschalen allerlei vreselijke stoffen bevat dus ik dacht dat ze daar op doelde.... (in dit topic: http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=6275)
Sonja schreef: Ik heb dan kennelijk een stelletje vullisbakken, want hier vinden ze de eierschalen ook erg lekker.Hier ook
Sonja schreef: Ik heb dan kennelijk een stelletje vullisbakken, want hier vinden ze de eierschalen ook erg lekker.Binno vindt ze ook erg yammie , en heeft er nog nooit last van gehad.