hallo allemaal,
ik ben Diliana en de gelukkige eigenaar van een tervurense herdershond iëgo en zijn groenendaeler broer Item.
sinds 3 maanden zijn we bewust bezig met Barfen. eerst met kvv en nu stappen we steeds meer over op Barf (5 dagen en 2 dagen kvv)
ik moet zeggen sinds mijn honden barfen gaat het super met ze, zo at Item altijd erg slecht en tegewordig is zijn maaltijd als 1e op.
ook voor iëgo bevalt het erg goed, voorheen was het soms wel 1 a 2x in de week dat hij gal spugde en sinds hij op barf zit moet ik zeggen dat dat nooit meer voorkomt.
nu is mijn vraag alleen aan jullie, hoe doen jullie dat als jullie op vakantie gaan?
we zijn net terug van een week Texel en daar is het prima gegaan hoor. ik had daar een slager voor rund en lam snijlingen (1 euro per kg) en ze hebben gewoon wat meer kippenbotten gehad. bij de Ah daar verkochten ze ook kippenhartjes en levertjes en bij petsplace hadden ze runderhart.
nu gaan we in mei (duurt nog heeeel lang) naar Denemarken toe en ik vraag me af hoe ik dat daar moet gaan oplossen (mijn Deens is niet opperbest)
hebben jullie misschien tips?
alvast bedankt
Groetjes Diliana