Moderator: Lizzy
*Dorothea* schreef: JakkesThx!
wij houden 2 weken aan. Ik zou stronghold geven, werkt toch verreweg het beste, vind ik.
Happy Tail schreef: dacht dat er voornamelijjk alleen maar kattenvlooien zijn tegenwoordig die dan op onze honden terecht komenNiet echt helaas... Mijn honden hebben heel vaak vlooien gehad het afgelopen jaar. Mijn katten dus nul nada niks.. Zelfs geen enkel vlooienpoepje
Mevroi Kruim schreef: Het verschil in maat is heel duidelijk hoor ...Ik wou dat ik ze eens naast elkaar kon zien! Daar kon ik geen plaatjes van vinden. Alleen van die schematische.
jalis schreef: Ik heb twee honden en een kat vanaf het voorjaar tot nu steeds last van vlooien, ik heb al wel een paar honderd euro uitgegeven aan verdelging middelen,van spray,pillen pipets van diverse merken, als we ze behandelen gaat alles in de wasmachine de omgeving word gespoten en het helpt niet voldoende. een van de twee honden dat gaat redelijk maar de ander heeft het des temeer. De kat is ook een vlooien bunker. wie weet een middel dat wel werkt.De Rentokil is degene die bij mij alle vlooien heeft kunnen verdelgen.. Pas nadat hun zijn geweest wat het over bij mij.