ik heb een tijdje terug bij de slager een kilo ingevroren runderhart in stukken gekocht..
maar ik durfde het niet rauw te geven, maar hoorde hier steeds dat dat moest, dus het hart lag nog in de vriezer...
zaterdag hebben we het eruit gehaald en laten ontdooien...
en weet je wat? sam weet weer wat eten is!!!
hij eet normaal met zéér lange tanden misschien een half handje brokjes en kijkt daar heel zielig bij..
dus nu we besloten hebben ze allebei op kvv te zetten mocht het hart er ook aan geloven...
allebei een bakje gegeven.. gewoon aanvallen was wat ze deden!!! ik heb met tranen in mijn ogen staan kijken met hoeveel smaak sammes zijn bordje leegat!! lola eet altijd goed, maar dit was echt hap-slik-weg!!
gister het laatste gegeven. lola buiten en sam binnen omdat lola sams deel ook opat de eerste dag en daarna zo'n dikke buik had dat ik bang was voor een maagkanteling, ze is pas 15 weekjes.
ik zette lola buiten en sams bord in de keuken en liep weg.. bijna direct daarna zag ik sam bij de keukendeur staan en de ergernis kroop alweer naar mijn keel... meneer zal het wel niet meer hoeven!!
dus ik naar de keuken en wat denk je??? het was al op!!! de frolic en de knuffels waren natuurlijk niet aan te slepen!!
MIJN MANNETJE EET!!!