Vandaag moest Guusje voor haar 9 weken enting, ik was niet zo tevreden over onze da dus ik dacht ik zoek het eens bij een ander.
Afijn aardige lui,pup totaal onderzocht en uitstekend bevonden, allerlei vragen of ik haar bij een goeie fokker vandaan had etc.
Toen het verhaal van ontwormen om de zoveel weken en dan 4x per jaar,ik knikte keurig ja dat weet ik en ik heb spul in huis.
Daarna het verhaal over vlooienbestrijding ook keurig aangehoord.
Toen kwam de prik afijn alles nog goed.
Ik dacht klaar, maar wat schetst mijn verbazing, ze komt met nog iets aanlopen, ik zeg wat is dat?
O dat is de neusspray voor de kennelhoest, ik zeg nouuuuuuuuuuuuu dat dacht ik niet, jahoor zegt ze dat moet U wel doen anders krijgt ze haar parainfluenza niet en dat herst echt nog wel, ik nog eens nou dat denk ik niet, kennelhoest gaat er niet in,maar voor de zekerheid zal ik de fokker even bellen, hahahaha die Ine sprong zowat door de telefoon.
Ik zeg tegen de da, nou U heeft het wss wel begrepen, nou ik was heel onverstandig bezig, pffffffffffffffff moet ik weer op zoek naar een andere da.
Afijn er zitten nu twee stickertjes van vandaag in haar boekje parvo C en lepto.
WATTTTTTT moet ze nu met 12 weken hebben?????