Zoals jullie weten ben ik met Dana aan het tobben met blaasgruis.
Het ging een stuk beter maar bij de laatste controle voor de vakantie bleken er blaaswandepiteelcellen bij te zitten wat inhield dat haar blaaswand geirriteerd aan het raken was.
Ik gevraagt om antibiotica maar dat was niet nodig, de oorzaak moest aangepakt worden en dat was volgens de da dat het te langzaam ging met het oplossen van het gruis dus beter om tijdelijk dieetvoer te geven.
En trut die ik ben ..ik heb dus 2 weken dieetvoer gegeven

Ik had zoiets dan voor maar 2 weken , dan weer controleren en dan snel terug naar kvv.
Het zat me al niet lekker en ik weet nu waarom

Net de urine laten controleren en het heeft nog nooit zo vol gezeten en de ph is weer 8

Oooohh ik kan mezelf wel wat doen....
Ik had dus NOOIT naar de da moeten luisteren want we zijn nu weer terug bij af.
Ze begon erover dat het gruis nu wel aan het afbrokkelen is, ja nou en...ze heeft nog nooit zo vol gezeten.
Nu adviseerde ze om dieetvoer in combinatie met cranberry te geven pfff die is gek...ze stopt het dieetvoer maar waar het licht niet schijnt.
Ik baal zo ontzettend ...
Nu gaf ik 2 keer per dag een cranberrytablet en 2 keer per dag een halve vitamine c 500mg maar misschien is het beter om een halve vit c meer te geven zodat de urine nog zuurder wordt ???
Getverdegetver ik schaam me gewoon dat ik naar de da geluisterd heb,had NOOIT die dieetmeuk moeten geven