Lizzy schreef:
Maar moraal van het verhaal: probeer ook een ander merk en zorg dat je het voert uit een bakje dat hem aanstaat. Oh, en prop gerust een beetje voer naar binnen bij de kat. Misschien dat hij dan denkt "krijg nou wat, toch best lekker"! Want, vergeet niet dat de brokjes stijf staan van de smaak en geurstoffen. En nu moet hij het ineens met puur natuur doen.... Da's ff wennen, zeg maar.
Ik kan maar één merk krijgen hier: Carnibest. Nou, ik kan ook wel het versvlees van Prins krijgen, maar alleen in heel kleine hoeveelheden; die dierenwinkel heeft geen vriezer (alleen die mijnheer z'n eigen vriesvakje ofzo)... Niet echt handig dus, bovendien is dat een heel slechte dierenwinkel. Ik heb wel meteen alle verschillende smaken van CB gekocht (al wil ik nog wel graag weten waar ze hun vlees vandaan halen...).
Ik heb al wat in zijn bek gestopt, maar ik wil dat niet steeds doen, want dan gaat 'ie het misschien daarmee associëren...
Heb ook al verschillende bakjes geprobeerd. Het zit nu in hetzelfde bakje als waar hij zijn brokken uit kreeg (stalen kommetje). Vanavond zet ik het weer eens op een schaaltje. Ik blijf wel klooien. Ik moet en zal hem eraan krijgen. Hij kreeg al een poosje Kitekat. Zijn stront was knaloranje!!!