Ik heb het geluk van echte barfmonsters te hebben. Ik ben begonnen in januari en het begon wat langzaam, maar nu lusten ze , buiten vis, echt alles. En dan bedoel ik ook alles

. Ik had gisteren voor de honden pens ontdooit, maar was vergeten om voor de katten iets anders uit te leggen. Ik had al gelezen dat katten meestal geen pens lusten. Die van mij wel dus. Vanaf ik maar in de keuken ben, zijn ze er ook. Ze zijn levendig, gek op het eten en zien er goed uit. De langharige kat staat net wat minder mooi in vacht, maar komt waarschijnlijk door het seizoen.
Oh ja, ik voer net als jij vanalles en nog wat. ( kippenekken, kippekarkas, kwartel, eendenek, , duif, kwartel, lever, nier, hart, paardevlees, kalfskopvlees,.... noem het maar

) Geen hele prooidieren. En de vis moet ik nog uitzoeken wat ze lekker vinden Enkel die in blik tot hiertoe.
Hier ook geen supplementen. Ik twijfel ook soms hoor, of dit niet hoeft. Vooral als ik tegen andere mensen vertel wat ik aan mijn dieren voer. Is dit wel zo volledig als brok, is dan de vraag die komt? Tja, ik ben nog maar pas bezig, maar tot hiertoe doen ze het erg goed....