Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door o0SweetAngel0o
Hallo!

Ik ben hier al eventjes lid maar nog nooit echt actief geweest. Ik wil namelijk een barf menutje maken als het waren voor me katten! Ze eten nu al carnibest maar zelf draaien met de vleesmolen is meestal goedkopen uiteindelijk! Dus ik zo een mooie molen aangeschaft maar wat ga ik nu voor ze er door heen draaien? Wat kan ik ze het beste geven enzovoort enzovoort? Ik heb hier onder een lijstje staan wat ze wel is gegeten hebben en ook erg lekker vonden!

LEKKER:
*Muizen
*Eendagskuikens
*Carnibest rund
*Haaksbarf Rund/Kip
*Kippen nekken
*Kalkoen
*Kippenkarkas
*Lams hart

En dat was het zo ongeveer waar ik nu echt mee ge expirimenteerd heb.
Hebben jullie tips over hoe en wat?

Ik hoor het graag!
Door Nyncke
Even een vraagje, wat doen ze met de muizen en de eendagskuikens?

Want als ze die eten kun je besluiten om eens alleen te malen wat ze anders niet eten. Dat scheelt wel erg veel werk.

Maar ik mis
zalm, sardientjes, haring
maag, nier
Weet niet hou oud je katten zijn maar de kittens v ( nu bijna 1 jaar ) zijn dol op pens. De ouderen 7 jaar, doen ook mee.
De kippenekjes pletten

Eend vinden ze hier ook heerlijk. Ruggen en nekken...die moeten geplet worden
Konijn, hier alleen als het heel soms is.
Wildmengsel van herby
Haas

Ik wissel het steeds een beetje af, sommige dingen komen steeds terug. Als ik de kans heb krijgen we weer eens iets nieuws.
Door ibbi
hoi  :)

ik snap eigenlijk niet waarom je een molen heb aangeschaft?

als ik kijk naar wat ze al eten! gewoon de cb/haaksbarf vervangen door spiervlees, lekker de prooidiertjes blijven geven, de karkassen/nekken e.d. zijn je vleesbot, dan alleen nog orgaantjes toevoegen ( kippen of konijnenlevertjes, niertjes, maagjes )  en een visje 1 x per week en klaar!
hoef je niks te malen - ze eten dit al goed en 't is veel beter voor hun tanden  :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door