Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Breezer
#136954
Vorige week had ik al een stuk schenkelvlees meegenomen. Dat vondt meneer dus wel lekker. Dus vandaag in de supermarkt weer een kwartier staan twijfelen voor het vak. Uiteindelijk een soeppakket mee genomen, met rundergehakt, rundvlees en een mergpijpje. Morgen ff naar de markt voor de nodige groente en dan maar weer aan de slag met de groentemix.
Zometeen nog ff het vlees lijstje uitprinten en dan morgen ook nog ff naar Arie de Knaller. Eens kijken of ik daar nog het een en ander kan vinden.
Door Lizzy
#137252
Nou, klinkt goed. Laat je ons even weten hoe het bevalt?

Schenkel is trouwens dragend bot. Ik zou dit niet te vaak geven ivm gebitsbeschadiging en slijtage.

Groetjes, Lizzy
Door dana
#137345
ik vraag me altijd af of rundergehakt uit de supermarkt echt 100 procent rundvlees is .
ik had pas bij de konmar tartaartjes die ik mee wilde nemen voor in de kong maar daar zaten dus al kruiden in,ik blij dat ik het las.
Door Lupa
#137645
dana schreef: ik vraag me altijd af of rundergehakt uit de supermarkt echt 100 procent rundvlees is .

ik ga er vanuit van wel maar zeker weten doe je volgens mij nooit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door