Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door karray
#131543
Had deze gekocht voor de honden, de katten vonden het ook lekker.Heeft dit wel de juiste ballans voor katten ?? ?Of is dit toch niet goed?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#131741
Ik zou geen kvv voor honden als hoofdmaaltijd aan katten geven, daarmee bedoel ik geef dit niet als enige voedingsbron. Hier eten de katten ook honden kvv maar krijgen daarbij nog andere vlees en botten maaltijden. Ik denk ook dat het kwalijk is om je kat honden brokken te voeren en de eiwitten in een kvv zijn natuurlijk 1000 x hoogwaardiger dan in een brok of blik.
Door Marieke
#149186
Ik had een vraag en dat sluit wel aan op dit topic:
ik voer mijn katten nu kippenvleugels, hele parhoen, hele vis (forel of sardien), af en toe prins total care, rundvlees, lamshart en pens. Is het schadelijk als ik hiernaast ook af en toe rodi compleet (bv. lam rijst) voer? Zitten er niet teveel of te weinig vitaminene/mineralen in honden kvv?

OM de eiwitten maak ik me niet druk, want die krijgen genoeg binnen per dag. (Ze zijn nog jong en krijgen daarom 3 a 4 maaltijden per dag.)
Laatst gewijzigd door Marieke op do 19 aug 2004, 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door