Vandaag heeft Tonnie weer, nu ergens uit Friesland, botten meegenomen.
Het zijn onderpoten.
Dus eigenlijk de pols met een stukje pijp erboven en onderaan de plek waar de hoeven zouden beginnen.
Zie foto:
Is het verantwoord om die te geven ?
Moderator: Lizzy
Paul_Barte schreef: Is het wel RUND????????????????????????Ja, die koeien liepen vanmorgen nog rond te springen
202spots schreef: Ik zou ze alleen geven om dat beetje vleezige vetjes eraf te scheuren,en dat beetje kraakbeen wat rond die rondjes zit,wanneer de botten kaal zijn dan zou ik ze weg halen....'t zijn tenslotte poten...dragende botten...HARDE botten...en 't blijft uitkijken wanneer je deze geeft.Ik was er al bang voor ...........
Dus laat ze 'n half uurtje kluifplezier hebben en dan weg ermee...
Marion schreef: Wow hoe komt je man toch steeds aan die bottenHij plaatst personeel op heel veel vleesbedrijven
als je honden voorzichtige knagers zijn kan het wel, lijkt me ???
Tommie zou er wel mee overweg kunnen maar ja die is dan ook net zo groot als het hele bot zelf, dus veel meer dan het vlees eraf scheuren KAN hij ook niet
Paul_Barte schreef: Heppie weleens het stuk poot van een rund gezien vanaf de knie tot de poot???Ja .........
Hij plaatst personeel op heel veel vleesbedrijvenJe boft maar 8) en je honden al helemaal
202spots schreef: Nee..niet de kliko in joh!!Nee, ze liggen al in de vriezer
EERST laten kluiven tot er niks geen vel meer op zit,en DAN de kliko in!!