Moderator: Lizzy
karray schreef: Wie zou mij een uitleg kunnen geven,over het verschil van eiwitten in brokken en die van versvlees,zonder te vervallen in een meningEiwitten in brokken zijn voor een groot deel afkomstig van een plantaardige oorsprong (graan). Aangezien de hond een carnivoor is heeft deze dierlijke eiwitten nodig!
Lizzy schreef: Ik denk dat je het inderdaad in twee aspecten kunt zoeken.Ik probeer dit voor iemand anders uit te zoeken in Amerika.Nu eerst nog vertalen in het engels.Chooky dat artikel van jouw is hierom ook erg beruikbaar
De ene is het voeren van rauwe/onbewerkte eiwitten in versvlees versus gekookte/bewerkte eiwitten in brokken. Zie ook de studie van Pottenger.
De ander is de kwaliteit van eiwitten die voornamelijk van dierlijke afkomst is in versvlees (gemalen bot, rauw vlees en rauw orgaanvlees) en in brokken bestaat uit diermeel (van soms bizarslechte kwaliteit), sojaschroot en plantaardige schroot zoals graanschroot.
chooky schreef: kijk ook eens op http://rauwvoer.pagina.nl in de rechterkolom vin je allerlei links naar artikelen (veel in het engels)Zou je wat specifieker kunnen zijn voordat ik 100 verschillende linken opend?