Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#125304
Ik weet niet precies HOE ik dit op 'n beschaafde manier moet neerzetten...maar heeft er iemand wel is testicles aan de hond gegeven?
Ik kreeg er vanmorgen 2 van de geit ,gratis bij het andere vlees wat ik gekocht had.
Ze lagen naast de geiten ribbekast die ik wilde hebben,en ik vroeg of het was wat ik dacht dat het was.....Ja Ja..dat waren ze..ik zei, ohh... als je me ze voor niks geeft dan wil ik die ook wel hebben....nou dat was goed.
Maar nou zit ik naar 2 van die dingen te kijken en ik ben bang dat ze in 1 hap doorsgeslikt worden...en dan in hun strot blijven steken :o
Zal ik ze stuk knippen of zo? Of kan ik ze in 1 keer geven?
Wie heeft er ervaring hiermee ???
Als ik toch aan 't vragen ben....heeft iemand wel is hersenen gegeven toevallig ???
Gebruikersavatar
Door chooky
#125358
Yep.
Testikels heb ik wel vaker gegeven aan chook. Dat gaat hardstikke goed, ze kauwde er behoorlijk op voordat ze ingeslikt werden, schijnen toch best taai te zijn ;D;D;D
Ik kreeg hele recepturen de vorige keer dat ik ze haalde. De eerste keer vroeg ik 'wat zijn dat' antwoord: (gefluisterd) 'ehm.... nou... dat zijn eeeeeh... (nog zachter en heel snel gezegd) ballen..................' Ikke: oh nou doe maar dan.
Die meneer zat er meer mee als ik geloof ik ;D :D
Door Lizzy
#125388
Hi Dory, je kunt ze volgens mij wel heel geven hoor. Ook aan een schrokkop. Want volgens mij kunnen ze ook niet in de slokdarm blijven hangen, mochten ze er niet op bijten. Maar goed, als je dat eng vindt, je kunt ze ook in stukjes snijden en door de vlees/groentemix doen. Ze zien er wel een beetje gek uit van binnen ;D.

Oh, en ze bevatten veel vitamine E!

Groetjes, Lizzy
Door 202spots
#125765
Nou het was niet zo'n geweldig success hoor..
Cis zat er wel netjes stukjes en beetjes van af te bijten
en toen ze de helft op had,toen slikte ze de rest maar in 1 hap naar binnen...
Tor zat er zeker 5 min aan te likken..omhoog gooien en snuffelen ,wist niet wat of hij er mee moest doen...toen ook de helft met hele kleine happies naar binnen gewerkt en de rest moest ie niet meer...Cis stond op 'n afstand klaar in de startblokken en zo gauw als Tor besloot dat hij er genoeg van had,stoof Cis er naar toe om de halve overblijfsel ook naar binnen te zuigen...
Dus helaas is dit voor-afje niet voor herhaling vatbaar.
Maar ze vonden de geiten ribben die ze hierna kregen en ook nog nooit eerder hadden geproefd WEL heel lekker! ;)
Door jeanne
#125954
Hihi, moet nu ineens aan een uitspraak van Gwenda denken, toen ik uitlegde wat er bij een catratie gedaan word.
Ballen? zei ze. Heeft Sil dan ballen ingeslikt en gaat de dokter die er dan uit halen?

;D ;D ;D
Door 202spots
#126259
tieneke schreef: Gadver :-Xballen in stukjes snijden of knippen :o ;D ;D
Getver...nee doe maar niet....toen Cis erop stond te kluiven .....spoot er ook af en toe wat langs haar wangen... :-\
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door