Ik ben vanmorgen nogal gedesillusioneerd teruggekomen van mjn bezoek aan de DA.
Ik ben naar een andere DA toegegaan omdat hier ook getiterd kan worden. Maar nu heeft mijn hond alsnog de volle mep gekregen en zou ze over 2-3 weken terug moeten komen...
Mijn hond is anderhalf en heeft als pup alle inentingen gehad, met 6 weken, met 10 weken en met 4 maanden.
Nu heeft ze vandaag dus de inentingen gehad voor Parvo, hondenziekte, HCC, Weil en kennelhoest. Nu zou ik over 2-3 weken terug moeten komen voor Parvo en Weil. Omdat ik te lang gewacht heb met deze inenting zou het nodig zijn zo snel weer te enten. Wat vinden jullie ervan?? Oh ja, 1 week ervoor moet ik dan ontwormen!
Ik heb wel gezocht hier op barfplaats maar ik kan het niet zo goed vinden... Wel dat ik het nu ook al had kunnen laten titeren (wat volgens de DA niet zo was, kon pas als ze ouder was). Ik baal als een stekker van mezelf, dat ik nu toch heb laten enten en dan ook nog de volle mep Maar ja, ik deed ook zoveel tegen het advies van de DA in (gebruik geen vlooienmiddel, geen ontwormmiddel, laat niet steriliseren etc), dat ik me steeds minder stevig in mijn schoenen voelde staan
Oh ja, mijn hond is gek op in de plassen spelen en zwemt s zomers nog wel eens met ons mee in een meertje, vandaar dat die Weil enting 'noodzakelijk' is.