Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Door klaver
#1111497
Beste forum mensen,
Ik wilde dit toch even kwijt. Als je reu een goedaardige vergroting heeft van zijn prostaat, is er een nieuw middel op de markt Ypozane, kuur van 7 dagen. Deze heeft zoals beschreven haast geen bijwerkingen. Maar niks is minder waar.
Op een Duitse site las ik het volgende:
Ongewenste bijwerkingen:
Centraal zenuwstelsel:
Bij een dosering van 10mg/kg gaven een lichte beïnvloeding van het centraal zenuwstelsel en het motorisch systeem. Het laat geen werking zien op het autonome zenuwstelsel.
Ook iemand in frankrijk heeft een 8 jarige reu, altijd gezond, en nu ook aanvallen. Het positieve er aan is dat het niet blijvend is, ik moet het nog zien........
Dus beste mensen, denk heel erg na over Ypozane, want de bijwerkingen is geen pretje.
Ik ga weer lekker verder lezen wat jullie allemaal hebben geschreven erg intressant allemaal.
M.v.g. K
Gebruikersavatar
Door Hitam
#1114556
Enig idee hoe lang het werkt en tot wanneer ze deze bijwerkingen kunnen krijgen? Ik heb een hondje lopen dat een half jaar na de Ypozane ineens een epileptische aanval heeft gehad.
Door klaver
#1114707
Beste Itam,
Ik heb geen idee, mijn hond ook na 6 maand een aanval, lijkt op epelepsi, ik ben hem nu aan het ontgiften met homiopatische middel, ze beschrijven dat het tijdelijk is, maar hoe lang tijdelijk geen idee. Ik neem aan als het uit het lichaam is dat het over is...... Ik snap dit niet, dat ze dit dus niet op de verpakking zetten, ander was ik er nooit aan begonnen. Maar wat ik u op het hart wil drukken is geef het door aan de Ypozane, zodat ze weten wat het product doet.
E.J. Bottemanne DVM
Virbac Nederland BV
Product Manager Companion Animals
Technical and Regulatory Affairs Manager
resp. pers. Quality Assurance
E: [email protected]
T: + 31 (0)342-427114
F: + 31 (0)342-490164
I: www.virbac.nl
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door