Esther2 schreef:
Alma schreef:
Zelfs de turken hebben er zich al aan aangepast.
'Dé turken'????? Je bedoelt Turkse Nederlanders, die een eigen zaak hebben en niet hun hand ophouden?
De koppen worden gewogen en er moet worden voor betaald. Ze liggen te koop als voer ( ) voor de mensen.
Er 'moet' worden voor betaald????? Nou, jouw Nederlands is anders nog slechter dan menig Nederlander van Turkse afkomst die ik ken! En je móet niets, behalve zeuren!!!!!
‘Voer voor de mensen’, weet je wel hoe denigrerend je hier bezig bent? Eten, misschien...zo is iedere cultuur weer anders, prachtig niet? Jij gaat zeker ook niet op vakantie naar Turkije?
Nee, wij zijn lekker met onze kistkalveren die we illegaal inspuiten met hormonen en varkens die we 16 uur levend op transport zetten vanuit Roemenië!
Ik moet me nu echt nog even beraden wat ik ermee doe.
groetjes, alma
Ja, en ik met jouw neerbuigende uitlatingen over onze medelanders!!! Daar bestaat een meldpunt voor, toch?
Wordt dat trouwens toegestaan, Lizzy? Semi-racistische uitlatingen op deze site?
Ik zou graag persoonlijk worden, maar dan ben ik net zo erg, dus laat ik dat maar en wens je beterschap!
Hartelijke groet, Esther.
WHOW!!!
Ik kan er niet helemaal uitkomen wat er door WIE geschreven is hier...
Maar uh wel 'n ietsie overdreven reactie hoor ...ik vind het 'n beetje TE om dit "Semi-racistische uitlatingen " te noemen.
Ik heb b.v 2 vriezers...1 voor 't hondenvoer...en de andere voor 't mensen voer...tja sorry dat zeg ik ook hoor.
Als je nagaat dat we hier allemaal over honden voer aan 't schrijven zijn...dan denk ik niet dat je er 'n punt van moet maken wanneer er ook over mensen VOER word geschreven...
Honden voer of mensen voer,honden voeding of mensen voeding ,honden maaltijd of mensen maaltijd ,
honden eten of mensen eten....
En hoe wil je dat "de Turken" dan genoemd worden?
Het zijn geen Koreanen,het zijn geen Fransen,het zijn mensen die vanuit Turkije naar Holland zijn gekomen...zijn toch Turken dan ???
Wij wonen hier bijna 30 jaar en worden "de Hollanders" genoemd...en dat zie ik helemaal niet als aanstootgevend hoor..
Lamskoppen...Ja ik koop ze toevallig voor de honden,maar ze liggen EIGENLIJK te koop voor de Islamieten mensen, die ze dan ZELF de kop als maaltijd eten.(maaltijd,eten,voeding...=voer weet je nog)
En dan 't "moeten" betalen...je krijgt iets niet voor niks toch? Dan "mag" je betalen...maar iets mogen is ook weer 'n keus...en als je iets echt wil hebben,en je krijgt het niet voor niks...tja dan moet je 't meestal zelf kopen
en wanneer je iets koopt...dan MOET je betalen....
Dus ik vind niet dat er iets aanstotends in het bericht staat.
En wat kistkalveren en hormonen in varkens met lamskop te maken heeft daar ben ik nog niet achter