Hoi, even een vraagje:
Boomer is een hond van 12 jaar, voor zover ik weet kerngezond, maar ze is echt een oudje aan het worden.
Nou heb ik laatst een brief gehad van de da, dat ze nu toch echt dringend haar enting moet krijgen. Ze zou deze in juni al moeten hebben gehad.
Ik wil dit eigenlijk liever niet meer, want ik ben bang dat dit een aanslag op haar gezondheid wordt.
Wanneer zouden jullie laten titeren?
Jake heeft alle entingen gehad die hij moet hebben, hij is 7 maand oud, en volgend jaar moet hij weer terug komen. Wat zouden jullie doen? Enten of titeren?
Ze moeten nu volgens mijn kalender ook weer ontwormt worden. Boomer eet nu ongeveer een half jaar barf/kvv, en Jake ook.
Ze zijn in juli nog ontwormt, en volgens de fabrikant moeten ze iedere 3 maand. Ik vind dat persoonlijk wel erg veel, maar omdat Jake van alles opeet wat hij vindt, twijfel ik nu toch wel. Hij is goed gezond, maar af en toe is zijn ontlasting wat drabbig.
Eerst maar eens probiotica geven?
Zou dat voor Boomer ook een goed effect hebben? Zij heeft overigens geen klachten, maar zij eet ook niet van de straat...
Ik bedoel eigenlijk meer als ondersteuning van haar darmflora, of is dit overbodig?