Moderator: Lizzy
arenda schreef: Wat versta jij onder het zuinige schema, Angelique, als ik dat mag vragen? En ze is nog niet loops, de laatste keer was mei, dus heb denk ik nog wel zeker tot november, waarschijnlijk december.Klein coctailtje om de drie jaar zonder kennelhoest. Weil was bij het laatste nest ook iets van 2 jaar geleden, maar officieel moet je die dus ieder jaar doen.
arenda schreef: Waarom de ene wel Weil en de andere juist niet?Of je wel of niet Weil ent is een beslissing die je maakt op het risico. Dat is dus ieder voor zich.
Ik maak me in elk geval niet meer zo druk erom, dat er nog ff vlugvlug een enting moet gebeuren... maar het is de macht der gewoonte toch he die er weer doorheen gaat sijpelen....
mariska2 schreef: misschien een rare vraag maar waarom bijna nooit enten?????de meeste entstoffen zijn tegenwoordig voor 3 jaar geregistreerd, dus is het helemaal niet noodzakelijk om jaarlijks te enten, sterker nog, het is eerder belastend om jaarlijks te enten, omdat overenten ook nadelig is...
wij enten onze honde ieder jaar en als er 1 dragend is de laatste 2 weken van de dracht
maar nu lees ik hier dat bijna niemand netjes ieder jaar zijn hond ent
nu ben ik nieuwschierig naar de rede hiervan
hoop op antwoord
gr mariska