Moderator: Lizzy
conleeuw schreef: hier dan toch een vraag. Blues is in de nest drie keer ontwormd, geen ene keer is er daadwerkelijk wormen gezien, ook moederhond heeft geen wormen en ook eigenlijk niet gehad. Nu zei de fokker, ach, je hoef haar niet meer te ontwormen, ze heeft toch geen wormen. nu sta ik natuurlijk met arendsogen boven iedere drol te hangen, maar heb ook nog geen wormen gezien, vraag is alleen, is het nu verstandig met zo'n jonge hummeltje om er maar van uit te gaan dat het goed is zoFedor heeft ook zijn laatste wormkuur bij de fokker gehad (hij was toen 6 of 7 weken) en daarna noooit meer (hij wordt in november 3 jaar). Ik houd wel zijn ontlasting in de gaten en heb dat een paar keer laten onderzoeken, maar tot nu toe geen worm gezien of aangetoond door DA.
Kruimel schreef: We kunnen hier wel ff door de microscoop kijken naar de Blues-poepjesis mischien een idee, maar ik denk dat het nu nog niet hoef, over een paar weken mischien? Ik heb mijn honden al jaren niet ontwormd, maar wil natuurlijk Blues niet verwaarlozen
Ik heb Kátur geloof ik 1x ontwormd en hij leeft ook nog steeds