Terwijl ik toch bij de DA was....ook nog 'n ander noodzakelijk kwaad uit de weg geruimd.
We zijn hier wettelijk verplicht om elke 3 jaar de Rabies enting te doen.
Wanneer je de jaarlijkse honden belasting moet betalen ,dan moet je dus elke 3 jaar 'n bewijs van Rabies vaccinatie erbij doen.
Voor Tor was 't volgende week tijd om te enten...
Ik wist dat je er onder uit kon,wanneer de DA 'n brief schrijft en mediesche reden geeft waarom de hond NIET ge-ent kan worden.
Dus me DA heeft mooi alle redenen op geschreven waarom Torro GEEN Rabies vaccinatie mag hebben!
En die brief heb ik met me check opgestuurd en dan besluit 'n DA van de city of het word goed gekeurd of niet.
Maar waar ik eigenlijk ook over in zat, was de vraag of Tor dan ook zonder Rabies shot,
dan evengoed nog Therapy dog kon blijven.
Ze zijn altijd erg streng met alle vaccinaties, en ik had al besloten dat ik Tor uit 't programma zou halen voordat ik 'm de rabiesshot zou geven.
Maar tot mijn grote verassing was het bij PAWS ook GEEN probleem!!
Wanneer hun ook 'n copy van de brief van de DA krijgen, dan word in in sommige gevallen uitzondering gemaakt, en Tor was dan ook zo'n uitzondering!!
Hij vind het heerlijk om naar 't Kinderhuis op bezoek te gaan, dus ik ben ook blij dat ie dat dan kan blijven doen!
Ik heb nog niet officieel okay,maar denk wel dat de City alles goed vind.
Soms is het wel leuk om 'n meevallertje te hebben 8)