Getver, ik voel het weer overal kriebelen

Moderator: Lizzy
Sanyo schreef: Ja, hoor, vlooien kun je ook gewoon zien lopen en weg kruipen.
danielle1980 schreef: nou ja ze kunnen wel langzaam verplaatsen zeg maarDaar was ik al bang voor...( vast niet antwoord dat je wilt horen
)
maddoc schreef: vlooien verplaatsen zich (snel)lopend over de hond/kat en proberen ook weg te komen als je ze probeert te pakken itt teken, bij een vlo zie je aan een kant pootjes, bij een net opgesprongen teek zie je aan beide zijdes pootjes (later als ie volgezogen is zie je de poten aan de onderkant bij de zuigsnuit zitten en het volgezogen lichaam daar bovenop).Zwarte puntjes zie ik niet, ik vermoed dat het maar een enkele vlo is. Maar morgen ga ik alletwee de honden wassen, dus dan zal ik waarschijnlijk meer zien (of hopelijk dus niet
zou dus een vlo kunnen zijn, als je zwarte puntjes in de vacht vindt die bij natmaken rood verkleuren weet je het ook zeker.
danielle1980 schreef: nou ja ze kunnen wel langzaam verplaatsen zeg maarEn ook razendsnel als het moet( vast niet antwoord dat je wilt horen
)
Sanyo schreef: Wat één zo'n kl*te beestje niet allemaal te weeg kan brengen!Nou, inderdaad
Je bent er mooi druk mee![]()
*Natasja* schreef: Nou, inderdaadIdd! Beter meeverlegen als onverlegen.Maar goed, liever een dag te veel werk, dan dat die ene vlo toch eitjes heeft gelegd zonder dat ik er iets aan gedaan heb
![]()