- wo 25 jun 2008, 14:47
Even op dit topic inhakend:
ik krijg het niet geboren om mijn CC een DHP-enting te laten geven waar ook nog eens voor 3 jaar getekend wordt door de DA. Tevens moet deze hond ook nog tegen parainfluenza ingeent worden i.v.m. bezoek aan dagopvang.
Vorige week heb ik dus met mijn DA-praktijk gebeld om te vragen of zij Nobivac DHP gebruikten en of die dan voor 3 jaar gold. Ja hoor, volgens de assistente geen enkel probleem, ze hadden een lezing gehad en wisten er van. Ik dus een ent-afspraak gemaakt voor afgelopen maandagavond en al helemaal blij, want mijn eigen DA die wel heel erg hip leek te zijn wat enten betreft. Sta ik met mijn hond in de behandelkamer, kaart dit aan, wat discussie over en weer. Hij ent ondertussen tegen Weil en Kennelhoest. Conclusie van het gesprek: eigenlijk moet de client maar gewoon het advies van de DA aannemen. M.a.w. niet zeuren, doen wat de DA zegt en verder niet miepen.
Nou ja, ok dan, zeg ik, dan ent je de hond toch zoals het hoort om in pension te mogen. Ja, nee het kon nog allemaal wel.... en doet verder niets. Als het dan toch perse nog moet, kom ik maar terug en ent hij mijn hond wel volledig. Nu zit ik dus met een half geente hond, enkel voor Weil en kennelhoest, en de DA-en hier in de omgeving weten niet waar je het over hebt of ze willen er helemaal niet aan..... zelfs niet de homeopatisch praktizerende DA zo'n 30 km verderop. Ik word hier zo chagrijnig van......