Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door bodasca
#103924
Omdat de pups nu de deur uit zijn heb ik weer wat tijd om me weer eens te storten in het vaccinatiebeleid. En nog steeds stuit ik op afgeschermde informatie betreft vaccinaties. Dit is het antwoord dat ik kreeg van Intervet, fabrikant van de Nobivac vaccinaties. :

"Het besloten gedeelte van de website van Intervet Nederland is uitsluitend gericht op en bestemd voor dierenartsen.
Wij kunnen u helaas hier geen toegang voor verlenen.
Voor informatie over onze hondenvaccins (en andere Intervetproducten) verwijzen wij u naar uw dierenarts.
Vriendelijke groet,
Henk Kuijk
Dierenarts / Webmaster
Intervet Nederland B.V. "

Via via heb ik wel de bijsluiters en het assortiment gezien van Nobivac. Min dierenarts zei dat de jaarlijkste cocktail (DHPPI + L) niet te splitsen was maar dat is dus niet waar. Nobivac maakt DH en P en PI en L allemaal apart. Blijkbaar heeft mijn dierenarts geen zin dit apart te bestellen en moet ik op zoek naar iemand die dat wel heeft, of wil doen)
Mocht iemand een dierenarts weten die deze aparte vaccinaties wel heeft dan graag een mailtje. Overigens blijken ze in Finland (waar nu 1 van de pups zit) 1 x per 3 jaar te vaccineren.
Het wordt de hoogste tijd dat er een artikel komt in de groete hondenbladen, misschien dat dierenartsen, fabrikanten dan (wat meer) open kaart spelen.
Laatst gewijzigd door bodasca op di 01 jun 2004, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Door alies2
#103925
Na wat aandringen heb ik het bij mijn da voor elkaar gekregen alleen weil te enten. Moest wel besteld worden als enkele vaccinatie.

Barfplaats wordt gesponsord door