Moderator: Lizzy
alies2 schreef: Ik zou graag wat meer afwisseling in de botten willen brengen maar hier worden alleen kippebotten en lamsribben als voedsel geïnterpreteerd. Kalfsribben en lamsnekken zijn alleen leuk om op te knagen. Hebben jullie een idee wat ik aan ze kan geven?Ik geloof niet dat wij alleen kippenbotten en lamsribben als voedsel interpreteren. Hele konijnen of konijnenpoten of andere delen van konijn, hele parelhoenen of de karkassen, hele eenden of de nekken en vleugels, hele fazanten of delen van de fazant, hele hazen of delen van de haas, ree-karkassen worden ook als voedsel geinterpreteerd. Evenals zachte lams en kalfsbotten die nog veel vlees bevatten.
Lizzy schreef:denk ook niet dat ze op BP bedoeld, maar meer dat de honden iets anders niet als voedsel interpreteren..............
Ik geloof niet dat wij hier alleen kippenbotten en lamsribben als voedsel interpreteren. Hele konijnen of konijnenpoten of andere delen van konijn, hele parelhoenen of de karkassen, hele eenden of de nekken en vleugels, hele fazanten of delen van de fazant, hele hazen of delen van de haas, ree-karkassen worden ook als voedsel geinterpreteerd. Evenals zachte lams en kalfsbotten die nog veel vlees bevatten.