Groetjes Anita
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Waar doet hij precies moeilijk mee?
Lizzy schreef: Zou je ons een kijkje in de keuken kunnen geven en ons vertellen wat je precies te eten geeft? Welke groentes geef je? Wat voor vlees? En hoeveel groente en hoeveel vlees geef je?Ik zal zijn menutjes van de laatste 3 weken hier plaatsen maar dat doe ik dan morgen als je het niet erg vindt Het was vandaag een behoorlijk vermoeiende dag en ga mijn ei dan ook opzoeken
Gek hoor, dat hij jouw maaltijden niet lekker vind en wel graag KVV eet..... Mmm, misschien stop je er iets in wat hij niet lekker vindt of misschien stop je er juist iets niet in wat hij wel lekker vindt! Misschien kunnen we erachter komen! Hoewel KVV natuurlijk ook prima is.
Paul_Barte schreef: Anita, lees is dat goed.....16 ml olie per dag????Ja verhip! Dat had ik niet eens gezien Paul! Da's wel erg veel. Ik zou even helemaal geen lijnzaadolie meer geven. Want ook die smaak is uitermate sterk en eigenlijk (als ik eerlijk ben) HEEL ERG smerig! Ik heb het zelf geproefd en feitelijk brandde het bijna mijn keel uit! Ik zou een theelepeltje zalmolie geven en meer niet.
Paul_Barte schreef: Zelfs visolie kan ervoor zorgen dat een hond het eten laat staan!! En dan praat je over een minimale hoeveelheid.
(veel katten lusten het trouwens ook niet, raar maar waar).
En zoals Lizzy zegt zou ik ook de zeewier even laten vervallen.
Voor de rest.......wanneer mogen mijn honden komen eten ???![]()